Geannuleerde of verplaatste voorstellingen

geannuleerd of verplaatst


Kaarten gekocht bij de De Oosterpoort en de Stadsschouwburg Groningen

Indien een voorstelling of concert wordt geannuleerd, bijvoorbeeld door ziekte van een speler, krijgt u uw geld terug. De transactiekosten (€1,- of € 3,- per bestelling, voor resp. e-tickets of gewone tickets) kunnen wij helaas niet vergoeden, omdat dit de al gemaakte kosten voor creditcard/iDeal betalingen betreft.

Geen restitutie bij voortijdig stoppen concert/voorstelling
Wanneer een concert/voorstelling voortijdig wordt gestopt vanwege omstandigheden, heeft de bezoeker geen recht op restitutie van het aankoopbedrag.

Wordt een voorstelling verplaatst, dan krijgt u uw geld terug als u op de nieuwe datum verhinderd bent.

Wij doen ons uiterste best u tijdig op de hoogte te stellen van annuleringen, verplaatsingen en andere wijzigingen. Het is dus belangrijk dat wij uw juiste adres, e-mailadres en telefoonnummer(s) hebben.

Kunt u niet komen of bent u te laat, bijvoorbeeld door ziekte, weersomstandigheden of vertraging onderweg, dan heeft u geen recht op restitutie.

Kaarten gekocht via Ticketmaster

Wanneer een concert wordt geannuleerd of verplaatst zal de terugbetaling van Ticketmasterkaarten uitsluitend nog kunnen plaatsvinden via de afdeling Customer Support van Ticketmaster.

Telefonisch of via website gekochte Ticketmasterkaarten
Heeft u uw kaarten telefonisch of via de website besteld, dan kunt u via het contactformulier bij Klantenservice op de Homepage van www.ticketmaster.nl een mailverzoek sturen met uw klantgegevens en rekeningnummer waarop de terugbetaling moet plaatsvinden.

Via voorverkooppunten gekochte Ticketmasterkaarten
Heeft u uw kaarten gekocht bij de overige voorverkooppunten zoals Plato, dan kunt u uw originele tickets met een kort terugbetalingsverzoek waarin uw bankrekeningnummer, naam- en adresgegevens staan vermeld, opsturen naar:

Ticketmaster
T.a.v.: Klantenservice
Antwoordnummer 18430
2501 WK DEN HAAG

Een postzegel is niet nodig.

NB: Wij adviseren u eerst een copie/scan van uw tickets te maken. Indien dit niet mogelijk is, kunt u het kaartnummer (op de voorzijde van de kaarten) noteren, alvorens deze naar Ticketservice op te sturen.