Kaarten terugbrengen

Kaarten terugbrengen

Bent u verhinderd? Dan kunt u uw kaarten tot uiterlijk 5 werkdagen vóór de betreffende voorstelling omruilen voor een andere voorstelling. U betaalt dan €2,50 servicekosten per kaart. U kunt ook uw kaarten ruilen voor een tegoedbon ter waarde van 90% van het aankoopbedrag.

Het is niet mogelijk om bij eventuele kortingsacties reeds gekochte kaarten te ruilen voor kaarten tegen gereduceerde prijzen.

Kunt u niet komen of bent u te laat, bijvoorbeeld door ziekte, weersomstandigheden of vertraging onderweg, dan heeft u geen recht op restitutie.

Wanneer een concert/voorstelling voortijdig wordt gestopt vanwege omstandigheden, heeft de bezoeker geen recht op restitutie van het aankoopbedrag.

Kaarten gekocht via Ticketmaster kunt u niet bij de kassa van De Oosterpoort inleveren. (Dit is helaas ook niet mogelijk bij Ticketmaster, tenzij u hiervoor een annuleringsverzekering heeft afgesloten.)

TIPS:
– als u direct een andere voorstelling uitkiest, worden alleen de servicekosten ingehouden. U krijgt geen geld terug.

– Waarschuwing: Het kan helaas voorkomen dat kaarten worden opgekocht en via andere websites voor woekerprijzen worden aangeboden.
Let op, welke kaartverkoopadressen onze site vermeldt. Op websites die niet op onze site vermeld staan loopt u het risico opgelicht te worden.

Bel voor meer informatie met de kassa op 050-3680368.